Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość.

Zwrot należy zgłosić w formie elektronicznej, korzystając z naszego formularza zwrotu i wysłać na adres: kontakt@pinkrose.pl

Następnie produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Nowe Osiedle 8/58

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od dostarczenia do Ciebie paczki lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie rzeczy. Po upływie tego terminu zwrot nie zostanie przez nas przyjęty.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
-o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamacje należy zgłosić w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@pinkrose.pl

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Od momentu zatwierdzenia przez nas reklamacji, masz 14dni na odesłanie go do nas. Po upływie tego terminu reklamacja zostanie automatycznie odrzucona. 

Po otrzymaniu przez nas reklamowanego produktu wystawimy opinię reklamacyjną w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania reklamowanego produktu ponosi kupujący.  

W związku z wadą możesz żądać: wymiany na taką samą rzecz, wolną od wad.